Get BIG lashes Volume CURL od Essence .

Dzisiaj kilka słów o tym taniutkim tuszu do rzęs .
Lubię zmieniać tusze do rzęs a jak ostatnio już pokazywałam w zakupach w moje ręce trafił oto ten z Essence . Taniutki bo 2,5 funta za 12ml .
ale czy dobry ? 


Obietnice producenta:


Szczoteczka a bardziej szczota ale ja takie lubię lekko wygięta i dość wielka .


Efekt na rzęsach bardzo mi się spodobał , delikatnie skleja ale nie przeszkadza mi to bo nie jest to jakieś nachalne ja się zadowalam jedną warstwą ponieważ do mojego codziennego makijażu który ogranicza się do kremu bb ,brwi i rzęs efekt 2 warstw  byłby zbyt nachalny .




Maskara byłaby świetna poza jednym mankamentem dość poważnym a to.....
Osypuje się niemiłosiernie .. odłożyłam ją na trochę ale nic się nie zmieniło . Mówiłam przy okazji pisania recenzji eyelinera z Maybelline ( o tym tu ) ,że moim złym przyzwyczajeniem jest dotykanie oczu więc efekt osypywanie się jeszcze wzmaga .
Była jedna maskara z essence którą uwielbiałam ale już się jej nie produkuje .

To zdjęcie robione po jakiejś godzinie od nałożenia .
A już się czarno pod okiem zaczyna robić ..


Tak więc podsumowując zdecydowanie wolę maskarę z Lovely za podobną cenę, do tej natomiast już nie wrócę . 

A Wy miałyście może ten produkt ? 
Może on się zachowuje tak tylko u mnie ? 

Pozdrawiam i miłego dnia ;)

Komentarze

  1. kurczę, szkoda że się osypuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to szkoda, że się osypuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się osypuje to temu tuszowi....podziękujemy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tańszych tuszy ostatnio zauroczyły mnie Lovely i Miss sporty. Essence jakoś mnie nie przekonuje- a Twoja recenzja tylko utrzymuje w tym przekonaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam właśnie jakiegoś dobrego tuszu, ten daje z tego co widze ładne efekty, ale szkoda że się osypuje... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty